quarta-feira, 11 de julho de 2012

"Once Upon a Time with Capucha"



 One thing I love

This is something I definitly love, with no doubts at all. I first met Capucine in 2008 and I liked it instantly. I may say I kind of lost touch for a while and mainly because I couldn't find new posts or videos anymore. But today I found an old video of Capucine and everything came back and I am so in love as I was for the first time I watched her video, plus it brings me such good memories and feelings!

Enjoy:

__________________________________________________________________________________

Isto é algo que eu adoro, sem dúvida alguma. Deparei-me com a Capucine pela primeira vez em 2008 e gostei do que vi imediatamente. Posso dizer que, de certo modo, perdi contacto, e essencialmente porque não conseguia encontrar novas actualizações ou vídeos. Mas hoje encontrei um velho vídeo da Capucine e tudo voltou, e estou tão apaixonada como fiquei pela primeira vez que vi o vídeo dela, e mais, traz-me óptimas recordações e sentimentos!

Disfrutem:

Sem comentários:

Enviar um comentário